سفارش تبلیغ
صبا ویژن



فساد خارجی ها - دغدغه






درباره نویسنده
فساد  خارجی ها - دغدغه
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
عاشقانه های من
احمدی نژاد
مشایی و جوانفکر
جوانان
مدرسه
سیاست
جامعه
دانشگاه
دوستان
اختلاس 3000 میلیاردی
مذهبی
ادبیات
دفاع مقدس
اغفال به همین سادگی است
فساد اخلاقی سیاستمداران
فساد خارجی ها
بنگاههای فساد
متفاوت
کوتاهی ناجا
فساد در همه جا...
وسوسه
خوی حیوانی
روان گردان و بیهوش کننده
طلاق
متفرقه
زمستان 90
پاییز 90
مطالب برگزیده
بهار 91
تابستان 91
تابستان 89
بهار 89
زمستان 88
پاییز 91
زمستان 91
بهار 92


لینکهای روزانه
کالج مجازی کاکتوس [37]
[آرشیو(1)]


لینک دوستان
منطقه و جهان آبستن حوادث خوش یمن
● بندیر ●
بلوچستان
►▌ استان قدس ▌ ◄
نغمه ی عاشقی
شهرستان بجنورد
.: شهر عشق :.
بادصبا
...::بست-70..:: بهترین های روز
سایت روستای چشام (Chesham.ir)
رازهای موفقیت زندگی
برادران شهید هاشمی
ترانه ی زندگیم (Loyal)
سیاه مشق های میم.صاد
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
حکیم دزفولی
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
همای رحمت
زمزمه ی کوچه باغ شاه تور
پاتوق دخترها وپسرها
روان شناسی * 心理学 * psychology
بندر میوزیک
وبلاگ شخصی مرتضی صادقی
صل الله علی الباکین علی الحسین
کوثر ولایت
مذهب عشق
آزاد اندیشان
مناجات با عشق
شهد
*غدیر چشمه همیشه جاری*
عجب صبری خدا دارد......
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
جهاد ولایت
* امام مبین *
درجست وجوی حقیقت
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی
fazestan
حاج آقا مسئلةٌ
رویای زیبا ...
منتظران مهدی
فروشگاه اینترنتی نشریه ی دوستی شعبه یک
روژمان
تنهایی من
من هیچم
اس ام اس سرکاری اس ام اس نیمه شبی و اس ام اس ضدحال
اس ام اس عاشقانه
دل نوشته های فارغ التحصیلان شمسی پور
بدون سانسور " بیم و امید "
رشته الکترونیک هنرستان حسابی
واقعیتی به نام درس
دبیرستان دخترانه غیر دولتی علوی
همزبانی
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
فساد  خارجی ها - دغدغه


لوگوی دوستان



وبلاگ فارسی

سایت x-shobhe.com : در حالی که مسئله‌ی عفاف و حجاب دختران و زنان مسلمان، به ویژه در جمهوری اسلامی ایران به یکی از معضلات اصلی و سیاسی و بالتبع از اهداف اصلی حملات و تهاجمات فرهنگی لشکریان جنگ نرم آمریکا تبدیل شده است و مقامات سیاسی آمریکا به رغم غوطه‌وری در مرداب مشکلات اقتصادی و انزوای سیاسی خود، دائم نگرانی خود را از وضعیت دختران و زنان در ایران اسلامی اعلام می‌کنند، وضعیت دختران و نوجوانان آمریکایی، در ابعاد متفاوت روحی، روانی، ناامیدی، ناامنی ... و به ویژه در مسائل جنسی، بسیار اسف‌بار است!

بنا بر آمار رسمی گزارش شده، نزدیک به نیمی (46?) از کل دختران بین 15 تا 19 ساله‌ی آمریکایی، دارای سابقه‌ی روابط جنسی هستند. و این در حالی است که قوانین ازدواج در اسلام برای زیر 18 سال را با شعار «کودک آزاری» مورد تنقید قرار می‌دهند! و حال آن که بدیهی است با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی و ...، حتی اگر فرهنگ ازدواج در سنین نوجوانی در ایران همگانی شود، باز ممکن نیست که نیمی از دختران 15 تا 19 ساله ازدواج کنند.

در میان دختران 15 ساله‌ و مجرد آمریکایی، فقط 13? رابطه‌ی جنسی را تجربه نکرده‌اند! یعنی 87? آنان بدون ازدواج از سابقه‌ی رابطه‌ی جنسی برخوردارند و تا سن 19 سالگی فقط از هر ده نفر، سه نفر فاقد چنین رابطه‌ای هستند! و البته این رقم طبق گزارشات رسمی است که همیشه کمتر از واقعیت بیرونی می‌باشد.

حداکثر سن تجربه‌ی رابطه‌ی جنسی دختران آمریکایی، 17 سالگی می‌باشد، در حالی که حداقل سن ازدواج آنها 20 سالگی است و این بدان معناست که این عده در معرض حاملگی‌های زودرس و ابتلاء به بیماری‌های مقاربتی که شاید یک دهه به طول انجامد هستند.

طبق آمار سال 2002 میانگین سن تجربه رابطه‌ی جنسی 13? از دختران و 15? از پسران مجرد، در سنین کمتر از 15 سالگی بوده است.

فقط 59? از دختران رابطه‌ی جنسی خود را با شریک شماره یک جنسی خود (به اصطلاح نامزد) تجربه کرده‌اند، اما بین یک تا سه سال پایان نوجوانی فقط 8? آنان با نامزد شماره یک خود بودند که غالباً سن آنها حدود 6 سال بزرگ‌تر از دختر بوده است.

10? از دختران و زنان بین 18 تا 24 سال، گزارش می‌دهند که اولین رابطه‌ی آنها که قبل از سن 20 سالگی اتفاق افتاده است، غیر ارادی بوده است.

اگر چه جمعیت 15 تا 24 ساله‌ نمایندگی تنها یک چهارم جمعیت فعال از نظر جنسی را به خود اختصاص می‌دهند، اما رقم 19 میلیون بیمار مقاربتی، که میانگین سالانه‌ی آنها حدود 9.5 میلیون نفر می‌شود، نشان می‌دهد که 48? از نوجوانان و جوانان بین سنین 15 تا 24 سال، مبتلا به انواع بیماری‌های مقاربتی هستند.

هر ساله تقریباً  000/750 هزار نفر از زنان بین 15 تا 19 ساله باردار می‌شوند که طبق آمار رسمی سال 2006، در میان هر 1000 زن بین 15 تا 19 ساله، 5/71 نفر باردار شدند. و البته نرخ بارداری از سال 1990 به بعد، به خاطر استفاده‌ی بیشتر از روش‌های پیش‌گیری تنزل یافته است.

به طور کلی 10? از تولد‌های ایالات متحده مربوط به قشر نوجوان آمریکایی است و طبق آمار رسمی فقط 59? از بارداری‌های زنان بین 15 تا 19 سال به پایان رسیده است.

طبق آمار رسمی در سال 2006 تعداد 420.200 سقط جنین توسط مادران 15 تا 19 ساله به ثبت رسیده است. و سن به پایان رساندن دوران بارداری زنان 15 تا 19 ساله در این سال به 27? تنزل پیدا کرده است.

با توجه به این که از هر ده نوجوان فقط شش نفر به هنگام سقط جنین با بزرگ‌تر خود مشورت کرده و تحت نظر آنها نوزاد خود را سقط می‌کنند، دولت آمریکا تصمیم دارد تا پایان سال 2010، حضور و همراهی یکی از والدین برای سقط جنین را در 38 ایالت اجباری کند.



نویسنده » صابر . ساعت 9:6 عصر روز یکشنبه 89 مهر 4


به گزارش فارس به نقل از روزنامه عبری‌زبان معاریو، پلیس رژیم صهیونیستی یک صهیونیست را به اتهام تجاوز به تمام فرزندان خود و شکنجه آنها مورد تحقیق قرار داد.

این صهیونیست، متهم است که در طی سالیان گذشته فرزندان خود را مورد آزار و اذیت جنسی، بدنی و روحی قرار داده است.
بر اساس این گزارش، این مرد پوست یکی از فرزندان خود را پاره پاره کرده است و آنها را از خوردن غذا در مدت‌های طولانی منع می‌کرده است. وی همچنین دندان‌های بعضی از فرزندان خود را شکسته و به تنها دختر خود نیز تجاوز کرده است.
وی در ادامه اقدامات شنیع و غیراخلاقی خود، همسرش را مجبور به انجام عمل زناشویی در برابر فرزندان خود می‌کرده است.
پیش از این نیز یک صهیونیست 28 ساله از شهر "اسدود " به دو دختر خردسال خود که چهار و شش ساله بوده‌اند، تجاوز کرده بود.
افزایش خوی وحشیگری و خشونت و رواج سریع فساد و بی‌بندوباری در محافل صهیونیستی مقامات رژیم اشغالگر را به شدت نسبت به فروپاشی بنیان‌های سست اجتماعی در سرزمین‌های اشغالی نگران کرده است.



نویسنده » صابر . ساعت 9:47 صبح روز سه شنبه 89 شهریور 16


سیاستمداران کالیفرنیایی به دنبال راهی هستند تا روند استخدام آدمکش توسط زنانی را که در آستانه طلاق قرار دارند متوقف کنند و به همین دلیل تصویب قوانین جدیدی در این زمینه را پیشنهاد داده اند.

در کالیفرنیا و در هنگام طلاق تمام دارایی‌های همسران به طور مساوی بین آن‌ها تقسیم می‌شود. اما بعضی از زنان برای جلوگیری از این کار دست به استخدام آدمکش برای همسرشان می‌زنند.

یکی از این نمونه‌ها، مورد جان پامروی ، پلیسی در در شهر پومونا بود.

همسر این مرد تلاش کرده بود با استخدام گروهی از موتورسواران خلافکار در وگاس همسر خود را در هنگام ماموریت به قتل برساند.

اما مردی که او به دنبال استخدام کردن برای کشتن همسرش بود در حقیقت یک پلیس مخفی بود و در نهایت این زن را دستگیر شد. در نهایت این زن به جرم تلاش برای کشتن همسرش در اوایل سال 2003 محکوم شد. بعد از آزاد شدن از زندان نیمی از سرمایه این زوج به مبلغ 70 هزار دلار به او رسید.

آقای پمروی بعد از این اتفاق با سیاستمداران تماس گرفت و ماجرا را با آن‌ها در میان گذاشت. بعد از آن قانونگذاران تصمیم گرفتند قانونی راتصویب کنند تا در صورتی که فردی اقدام به کشتن همسرش کند دیگر هیچ سهمی از طلاق نداشته باشد.

طبق قانون کالیفرنیا افرادی که تلاش کنند همسر خود را بکشند هیچ سهمی از طلاق نمی‌برند، اما اگر فرد دیگری را برای این کار استخدام کنند باز هم نیمی از دارایی‌های زن و شوهر به آن‌ها می‌رسد.



نویسنده » صابر . ساعت 12:4 عصر روز جمعه 89 خرداد 28


   1   2   3   4   5   >>   >