سفارش تبلیغ
صبا ویژن



فساد خارجی ها - دغدغه






درباره نویسنده
فساد  خارجی ها - دغدغه
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
عاشقانه های من
احمدی نژاد
مشایی و جوانفکر
جوانان
مدرسه
سیاست
جامعه
دانشگاه
دوستان
اختلاس 3000 میلیاردی
مذهبی
ادبیات
دفاع مقدس
اغفال به همین سادگی است
فساد اخلاقی سیاستمداران
فساد خارجی ها
بنگاههای فساد
متفاوت
کوتاهی ناجا
فساد در همه جا...
وسوسه
خوی حیوانی
روان گردان و بیهوش کننده
طلاق
متفرقه
زمستان 90
پاییز 90
مطالب برگزیده
بهار 91
تابستان 91
تابستان 89
بهار 89
زمستان 88
پاییز 91
زمستان 91
بهار 92


لینکهای روزانه
کالج مجازی کاکتوس [37]
[آرشیو(1)]


لینک دوستان
منطقه و جهان آبستن حوادث خوش یمن
● بندیر ●
بلوچستان
►▌ استان قدس ▌ ◄
نغمه ی عاشقی
شهرستان بجنورد
.: شهر عشق :.
بادصبا
...::بست-70..:: بهترین های روز
سایت روستای چشام (Chesham.ir)
رازهای موفقیت زندگی
برادران شهید هاشمی
ترانه ی زندگیم (Loyal)
سیاه مشق های میم.صاد
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
حکیم دزفولی
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
همای رحمت
زمزمه ی کوچه باغ شاه تور
پاتوق دخترها وپسرها
روان شناسی * 心理学 * psychology
بندر میوزیک
وبلاگ شخصی مرتضی صادقی
صل الله علی الباکین علی الحسین
کوثر ولایت
مذهب عشق
آزاد اندیشان
مناجات با عشق
شهد
*غدیر چشمه همیشه جاری*
عجب صبری خدا دارد......
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
جهاد ولایت
* امام مبین *
درجست وجوی حقیقت
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی
fazestan
حاج آقا مسئلةٌ
رویای زیبا ...
منتظران مهدی
فروشگاه اینترنتی نشریه ی دوستی شعبه یک
روژمان
تنهایی من
من هیچم
اس ام اس سرکاری اس ام اس نیمه شبی و اس ام اس ضدحال
اس ام اس عاشقانه
دل نوشته های فارغ التحصیلان شمسی پور
بدون سانسور " بیم و امید "
رشته الکترونیک هنرستان حسابی
واقعیتی به نام درس
دبیرستان دخترانه غیر دولتی علوی
همزبانی
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
فساد  خارجی ها - دغدغه


لوگوی دوستان



وبلاگ فارسی

شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی در گزارشی از وضعیت زنان شاغل در ارتش آمریکا به ویژه نیروی هوایی اعلام کرد: بسیاری از زنان شاعل در ارتش آمریکا مورد تجاوز جنسی قرار می‌‌گیرند که اغلب مجازاتی برای تجاوزکنندگان در نظر گرفته نمی‌شود.
به گزارش فارس، شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی در گفت‌وگو با "مارتی ریبیرو " یکی از سربازان زن شاغل در نیروی هوایی آمریکا از سختی‌های کار زنان در ارتش این کشور خبر می‌دهد به طوری که بسیاری از زنان شاغل در ارتش آمریکا مورد آزار و اذیت همکاران مرد خود قرار می‌گیرند و در عین حال تمهیداتی برای برخورد با متخلفین از سوی مقامات آمریکایی در نظر گرفته نمی‌شود.
"ریبیرو " در این مصاحبه ضمن ابراز علاقه خود برای خدمت در ارتش از دوران کودکی گفت: با ورود به ارتش چیزی را دیدم که انتظار دیدن آن را نداشتم. وی با اشاره به اینکه پدربزرگ و پدرش نیز در نیروی هوایی آمریکا خدمت می‌کردند گفت: آن ویژگی‌های شخصیتی که در پدرم هرگز مشاهده نکردم در ارتش آمریکا دیدم.
این سرباز آمریکایی که قربانی تجاوزات جنسی در ارتش آمریکا قرار گرفته بود در چگونگی این اقدام گفت: در ارتش آمریکا به هر فرد دستور داده می‌شود که در مناطق جنگی اسلحه خود را به روی زمین نگذارند، اما من برای لحظه‌ای برای استراحت و کشیدن سیگار این کار را کردم و این زمانی بود که از سوی همکار مرد خود مورد تجاوز قرار گرفتم.
وی با اشاره به اینکه برای طرح شکایت خود، این موضوع را با مسئولان ارتش آمریکا در میان گذاشته است گفت: متاسفانه آنها به من اخطار دادند که در صورتی که علیه آنها تشکیل پرونده کنم، از آن به اتهام ترک وظیفه {زمین‌گذاردن اسلحه} بر علیه خودم استفاده می‌کنند.
بنا بر این وی پس از ترک خدمت و بازگشت از افغانستان در اینباره شکایاتی مطرح نکرده است زیرا این طور گمان می‌کرد که در این جریان وی مقصر است.
این درحالی است که رهبران کنگره آمریکا در جلساتی که به منظور رفع مشکل تجاوز جنسی در ارتش آمریکا برگزار شد، به این نتیجه رسیده‌اند که اقدامات بسیاری برای برخورد و ریشه‌کنی این پدیده در میان سربازان آمریکایی مورد نیاز است.
بنا بر این گزارش، در یک نظرسنجی منتشر شده در سال 2003 که توسط دانشگاه آیووا و با بودجه دپارتمان دفاع آمریکا انجام شد، از میان 500 زن شاغل در ارتش آمریکا بیش از 30 درصد آنها مورد تجاوز قرار گرفته یا تجاوز به آنها ناکام مانده است و این در حالی است دپارتمان دفاع آمریکا در گزارش سالیانه خود در سال 2009 تخمین زد که علی رغم گستردگی تجاوزات صورت گرفته در ارتش آمریکا، 90 درصد این تجاوزات گزارش نمی‌شود.


نویسنده » صابر . ساعت 12:8 عصر روز چهارشنبه 88 بهمن 28


پلیس لهستان مردی را که متهم به تجاوز به دخترش و بچه‌دار شدن از وی است، بازداشت کرد. مردم به این مرد لقب "فریتزل لهستان" را داده‌اند. به گزارش فارس، این پرونده شباهت‌های زیادی به پرونده "جوزف فریتزل"‌ پدر بی‌رحم اتریشی دارد.این مرد که تنها با نام کرزیستوف معرفی شده است "آلیسیا" دختر 21 ساله خود را از سال 2002 حبس کرده بود که به گفته پلیس در این مدت به دخترش تجاوز کرده و هم اکنون صاحب 2 پسر از دخترش شده است. پلیس هم اکنون در حال جست‌ و جو برای دو فرزند وی است که 3 ساله و 22 ماهه هستند. پلیس قصد دارد با انجام آزمایش DNA نسب این اطفال را تعیین کند. دونالد تاسک نخست وزیر لهستان این پرونده را تراژدی بزرگی خواند و وعده تصویب قانونی را داد تا بر اساس آن مجرمان جنسی کودک آزار اصلاح‌ناپذیر با استفاده از روش‌های شیمیایی عقیم شوند.



نویسنده » صابر . ساعت 1:34 عصر روز جمعه 87 شهریور 22


یشتر کانال های تلویزیونی غربی، ازدواج را به صورت منفی در نظر نوجوانان جلوه می دهند و محققان با بررسی شبکه های ای بی سی، سی بی اس، ان بی سی و ... به این نتیجه رسیدند که این رسانه‌ها برای جذب مخاطب بیشتر، اکثرا تصویرهای خود را درباره جوانان با تضعیف جایگاه ازدواج، در اتاق خواب خلاصه می‌کنند...
شبکه های تلویوزیونی غربی در برنامه های اجتماعی خود درباره ازدواج جوانان، معمولا هیچ علاقه ای به اصل ازدواج ندارند بلکه درصدد ترویج مباحث جنسی هستند.
بر اساس یافته های یک نظرسنجی میدانی و مطالعات تحقیقی، محققان بر این باورند که شبکه های تلویزیونی در برنامه های ترویج ازدواج خود نیز به دنبال ترویج مسائل جنسی و دور کردن جوانان از تشکیل خانواده هستند.
در این مطالعه که توسط موسسه ای آمریکایی موسوم به "شورای تلویزیون والدین" صورت گرفته معلوم شده است بیشتر کانال های تلویزیونی، ازدواج را به صورت منفی در نظر نوجوانان جلوه می دهند که چیزی جز مشکلات آزار دهنده و دردسر به همراه ندارد.
شبکه های ای بی سی، سی بی اس، ان بی سی و شبکه فوکس به خاطر مخاطب بالای مردمی، در این مطالعه نمونه گیری شدند.
"جیمز استیو" عضو ارشد موسسه رسانه غیر انتفاعی کامن سنس CEO، که معمولا در امور مشاوره والدین برای انتخاب برنامه های تلویزیونی برای نوجوانان و جوانان فعالیت می کند، درباره این موضوع می گوید: بسیاری از آمریکایی ها بی‌محتوای برنامه ها را می دانند ولی تلویزیون ها چیزی غیر این ارائه نمی دهند.

وی می گوید شبکه های تلویزیونی که انواع کابلی آن نقش پررنگ تری دارند، بیشتر تصویرهای خود را درباره ازدواج در اتاق خواب و رختخواب خلاصه می کنند ولی باید گفت ازدواج انتخابی است که بر اساس معیارهای غیر جنسی پایه ریزی شده است.
این محقق رسانه ای ادامه می دهد: در صحنه های نمایش داده شده توسط این شبکه ها زنان ازدواج نکرده معمولاً در خانه افراد غریبه به صورت برهنه نشان داده می شوند. در صورتی که زنان ازدواج کرده در خانه همسر خود به این صورت ظاهر می شوند.
بنا بر این گزارش، کارشناسان امر رسانه معتقدند که در حقیقت شبکه ها و رسانه‌های گروهی غرب برای از دست ندادن مخاطب خود درصدد هستند ازدواج را مسئله ای کم ارزش جلوه دهند که هیچ تغییری برای جوانان فراهم نخواهد کرد و آنها را بامشکلاتی مواجه می‌کند که مواجه شدن با آن زیاد هم آسان نیست و به جای این امر به بیان روابط جنسی آزاد می‌پردازند که در ظاهر، برایشان هزینه کمتری دارد.



نویسنده » صابر . ساعت 10:56 عصر روز سه شنبه 87 شهریور 19


<      1   2   3   4   5   >>   >